sâmbătă, 18 august 2012

Reclamele-Informare sau Exagerare?(Reclama Altex)


a) Scurta prezentare

         In aceasta reclama este vorba despre despre un om care a fost normal dar tot cautand magazine unde pretul este cel mai mic. Cand conducatorii spitalului vor sa il elibereze acesta este dus intai la doctorul spitalului de nebuni si il intreaba niste intrebari. Acesta vede ca s-a potolit cu preturile si le zice la personal ca pot sa ii dea drumul acasa.
         Cand este dus intr-o mica incapere unde trebuia sa isi ia toate lucrurile pe care le-a avut in spital,  el vede o doamna stand acolo ca la un chiosc si vede mai multe cutii. Nu mai asteapta si incepe iar: ,,Doamna, cutia aceasta este de vanzare?”.
                   Oamenii vad ca acesta nu si-a revenit si il duc inapoi unde a stat si pana acum.


b) Identificarea scopului si a produsului

                  Aceasta reclama vrea sa zica ca daca ai inebunit ca sa cauti un magazin cu           preturi mici, atunci poti veni la Altex unde iti este garantat cel mai mic pret, nu           este prezentat un produs anume.

c) Analiza reclamei

                In reclama aceasta este prezentat un nebun,un doctor si mai multe personaje           care sunt personalul spitalului de nebuni si inca cativa nebuni.
                Eu cred ca imaginile de potrivesc cu ce vrea reclama sa zica. Reclama zice    ,,Ai inebunit cautand preturi mici?” si in imaginile reclamei este un om care a           patit exact ce zice reclama.


d) Este reclama o incercare de convingere? De ce?

                Reclama este sigur o incercare de convingere pentru ca se si mentioneaza in           reclama:,,Vino la Altex”.  Mesajul nu este ascuns si toata lumea poate auzi ce    incearca reclama sa convinga.

               
         
          e) Aspecte pe care le-as schimba la reclama

                    Eu as mai adauga la reclama cum nebunul evadeaza de la spital si la recomandarea unui prieten, acesta viziteaza Altex, locul cu cele mai mici preturi. Acesta isi cumpara un televizor si cand merge acasa familia se teme sa nu le faca nimic, dar acesta a devenit normal cand a gasit ceea ce a cautat.


1.     Atitudinea proprie fata de publicitate

                    Mie nu imi plac toate  reclamele.  De exemplu imi plac doar reclamele care           sunt amuzante, cum e reclama de mai sus.
                   Cand ma uit la un film fain sau o emisiunea mi-as dori sa nu fie deloc      reclame, dar din pacate acestea sunt prea dese(pe unele posturi de televiziune).
                   Unele reclame au o mare putere de convingere. De exemplu la ceva          aliment: Vezi reclama si a doua zi te duci si cumperi produsul respectiv pentru a   vedea daca este la fel ca in reclama.
                   Efectul reclamelor este si usor de controlat: Reclamele nu iti ordona sa     mergi sa cumperi produsul. Doar iti sugereaza si tu, din propria vointa de duci sa il cumperi. Deci daca vrei, si ai vointa, poti sa nu cumperi un produs ce este           prezentat in reclama.
                   Eu zic ca ele sunt necesare pentru a ne informa cu ce a mai aparut pe piata,       ce preturi mai sunt si alte chestii utile.  Fara reclame nu cred ca am fii asa    informati cand am merge la cumparaturi si ar trebui sa ne interesam la ce foloseste      produsul respectiv.
                   Deci in concluzie reclamele sunt necesare si utile, unele sunt chiar si         haioase, dar sunt difuzate prea des, iar in unele se si exagereaza cam mult.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu